Vkusně a jednoduše
V první řadě byste se měli při tvorbě grafiky pro hlavičkové papíry držet zásady – méně je více. Proto používejte jemné barvy v prostoru a vyhýbejte se kombinacím s příliš sytými odstíny (vyjímku tvoří logo v případě, že ho máte výrazné).
Vhodné grafické provedení vašich hlavičkových papírů efektivně zvýrazní umístěný text a podvědomě zaujme čtenáře.
Kromě grafiky se na tiskovině musí nacházet i text. Ten by měl být stručný, jasný na porozumnění a úderný. Informace o vás či vaší společnosti se nejčastěji umisťují navrch papíru (do hlavičky), čemu je zapotřebí přizpůsobit i celkový design.
V případě hlavičkových papírů je postačující uvést jen ty nejdůležitejšie údaje.
Nepřehlédněte! Hlavičkové papíry by měli být graficky totožné. Klienti si vás díky nim zapamatují a lehce rozpoznají vaši společnost od ostatních konkurenčních firem.
Druhá strana tiskoviny je stejná jako ta první, případně jen mírně pozměněná. Některé společnosti však preferují, aby byla druhá strana úplně čistá, bez použití jakékoliv grafiky.
Kontaktujte nás