Pravidla zpracování recenzí

Jak v Expresta funguje sbírání produktových recenzí od zákazníků?

  • Váš názor je pro nás důležitý. Pokud u nás nakoupíte, sami se můžete rozhodnout napsat na jednotlivé produkty recenze. 
  • Vaše recenze nijak neupravujeme. Jedinou výjimkou mohou být agresivní a vyloženě vulgární hodnocení, která rovnou mažeme. 
  • Zveřejňujeme pouze ověřené recenze pocházející výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu skutečně zakoupili.

V těchto Pravidlech zpracování recenzí Vám vysvětlíme, jak nás po nákupu můžete ohodnotit a jak je s Vaší recenzí naložíme.

obchodní společnosti Expresta s.r.o., IČO: 43 954 782, DIČ: 2022532600, IČ DPH: SK2022532600, se sídlem Obchodno-výstavný objekt B, Devínska Nová Ves 7465 Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves 841 07, Slovenská republika, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu Bratislava III., oddíl Sro, vložka č. 50241/B, za kterou jedná Matej Kitka, jednatel, pro prodej zboží prostřednictvím e-shopu umístěného na adrese www.expresta.cz, (dále jen “e-shop”)

Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?

E-maily s odkazem na vložení recenze od nás obdržíte prostřednictvím společnosti Heureka, pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.

Pořadí recenzí je možné najít na webových stránkách Heureka, recenze je možné filtrovat přímo na těchto webových stránkách. Zpravidla zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní.

Čemu se při psaní recenze vyvarovat?

Při psaní recenze Vás prosíme, abyste se vyvarovali několika věcem, které by se ve vkládaných recenzích objevovat neměly. Vyhněte se vulgarismům, rasismu, vyzývání k násilí a osobním útokům. Rovněž není vhodné uvádět své osobní údaje ani údaje třetích stran, či jinak porušovali ochranu soukromí.

Pokud máte nějaké dotazy k Vašemu nákupu, využijte k tomu kontaktní formulář nebo diskuzi, recenze k tomu účelu neslouží. Recenze by primárně měla sloužit k ohodnocení produktu, prosíme Vás proto o zdržení se řešení problémů, které nesouvisejí přímo s kvalitou výrobku nebo námi poskytnuté služby.

Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?

Ověřené recenze, vložení recenze prostřednictvím Heuréka. Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našich webových stránkách, mohou zanechat hodnocení těchto produktů. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost u produkt, který zakoupili.

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@expresta.cz a poté Vám bude zaslán odkaz. 

Tato pravidla pro zpracování recenzí jsou platná od 15. 5. 2025.