Garance spokojenosti
Něco se vám nepovedlo tak, jak jste si představovali? V takovém případě vám může pomoci Garance spokojenosti, kterou společnost Expresta nabízí zdarma jako benefit.
Při objednávce tiskovin do 6500 Kč v Expreste automaticky získáváte naši Garanci spokojenosti. To znamená, že pokud nebudete spokojeni s výsledným tištěným produktem, můžete se rozhodnout pro jedno ze dvou řešení:
a/ Na základě vašich připomínek obratem připravíme upravené tištěné materiály.
b/ Vrátíme vám peníze (včetně nákladů na dopravu).
Od konečné částky objednávky opravy odečteme již zaplacenou částku včetně nákladů na dopravu. Opravené tiskoviny, které vyhotovíme v rámci Garance spokojenosti, vám zašleme cenově nejvýhodnějším typem standardní přepravy.

Garanci spokojenosti lze uplatnit za následujících podmínek:
- Cena tiskového produktu, na který se vztahuje Garance spokojenosti, musí být do 6500 Kč.
- Objednávka musí být v době uplatnění Garance spokojenosti již zaplacena.
- Garanci spokojenosti lze uplatnit pouze do 15 kalendářních dnů od odeslání objednávky nebo od připravení objednávky k osobnímu odběru.
- Tiskový produkt, na který se vztahuje Garance spokojenosti, musí být kompletní, v plném množství a nepoužitý. Tiskový produkt nám prosím neposílejte zpět. Dle našeho uvážení ponecháme produkt u zákazníka nebo si jej bezplatně vyzvedne náš kurýr. V takovém případě postačí, když jej pouze vhodně zabalíte pro přepravu.
- Garanci nelze uplatnit na objednávku, která již byla vytvořena v rámci Garance spokojenosti (tj. Garanci spokojenosti nelze řetězit).
- Garanci spokojenosti může jeden zákazník uplatnit pouze jednou během 3 měsíců.
- Garance spokojenosti platí pouze do výše 6500 Kč, při objednávkách vyšších částek vám nabízíme jiný způsob, jak se ujistit o konečné kvalitě. Na vaše přání vám u objednávek nad 6500 Kč rádi zdarma zhotovíme jeden zkušební nátisk před tiskem.
