Nejdříve kontaktujte naši zákaznickou podporu. Pomůže vám s nastavením propojení mezi Exprestou a Order Deskem.
Připravte tabulku s informacemi o produktech – názvy, velikosti, úpravy a názvy PDF souborů. My je za vás naimportujeme do našeho systému.
Sdílejte s námi store ID, key API a folder ID z Order Desku – bezpečně a jednoduše. Náš systém se automaticky připojí a začne stahovat nové objednávky.
Jakmile je vše nastaveno, náš software sám stahuje nové objednávky, zpracovává je a připravuje k tisku bez potřeby ruční práce.
Zvolte si preferovaný způsob doručení a o zbytek se postaráme my. Od výpočtu hmotnosti a rozměrů až po výběr nejvhodnějšího způsobu přepravy.
Jsme tu, abychom vám pomohli – zavolejte nebo napište, rádi vám poradíme!
Tiskneme přímo v naší tiskárně. Ručíme tak za špičkovou kvalitu u každé objednávky.
Rychlé a cenově výhodné dodání
do všech koutů Evropy.
Od prvního dne nás žene vpřed vášeň pro tisk a inovace.