Vytiskněte produkty u nás nebo nám zašlete zboží z jiného zdroje k naskladnění.
Vaše produkty uskladníme v našem skladu s možností sledování zásob v reálném čase.
Jakmile si zákazník objedná váš produkt, předáte nám objednávku automaticky přes API nebo ručně přes svůj online zákaznický účet.
Produkty vyzvedneme ze skladu, bezpečně zabalíme a odešleme přímo vašim zákazníkům.
Pokud se zásilka vrátí, převezmeme ji, zkontrolujeme a znovu naskladníme.
Ano! U nás můžete skladovat i produkty vyrobené jinde. Stačí si s námi domluvit termín naskladnění a o vše ostatní se postaráme. Během naskladnění zkontrolujeme množství a stav produktů. Pokud produkty nemají čárové kódy, označíme je, aby bylo možné přesne sledovat zásoby.
Ano! Naše skladovací služby můžete využívat i samostatně. Platíte pouze za naskladnění a skladování podle našeho ceníku fulfillmentu a skladování. Fulfillmentové poplatky se účtují pouze tehdy, když dojde k vyskladnění zásob.
Náš ceník je nastaven tak, aby byl maximálně transparentní – platíte pouze za služby, které skutečně využíváte. Cena se odvíjí od těchto pěti typů poplatků:
Podrobné ceny a podmínky najdete v našem Ceníku fulfillmentu a skladování.
Fulfillment poplatek se účtuje za každou položku a vypočítává se podle vyšší hodnoty mezi skutečnou hmotností a objemovou hmotností. Tento přístup zohledňuje náklady na manipulaci s těžkými položkami i balení objemnějších produktů.
Postup výpočtu poplatku:
Příklad výpočtu:
Kniha s hmotností1 kga rozměry 200 mm × 150 mm × 50 mm:
Ano! Díky API integraci můžete propojit svůj e‑shop přímo se systémem Expresty. Objednávky se k nám automaticky odešlou k fulfillmentu ihned poté, co je zákazník vytvoří.
Jak automatizace s Exprestou funguje:
Více informací najdete v naší API dokumentaci nebo nás jednoduše kontaktujte.
Náš tým zákaznické podpory je vám k dispozici e-mailem i telefonicky. Pomůže vám se sledováním objednávek a řešením, jak je doručit. Standardní podpora je určena pro vás jako našeho přímého klienta a je zdarma. Prémiová podpora – pokud si přejete, abychom komunikovali přímo s vašimi zákazníky, účtuje se poplatek za každou zpracovanou objednávku. Důležité: Expresta neřeší reklamace vašich zákazníků týkající se zboží ani žádosti o vrácení peněz. Všechny takové požadavky předáváme vám a jejich vyřízení je ve vaší kompetenci.
Ano, každý produkt musí mít čárový kód, abychom přesně identifikovali a efektivně zpracovali objednávky. Pokud vaše produkty čárové kódy nemají, během naskladnění je označíme našimi interními kódy. Za tuto službu se účtuje jednorázový poplatek za každou položku. Výjimku tvoří nízkonákladové položky, jako jsou vlastní obalové materiály nebo „brandové předměty“ (např. krabice, balicí papír, letáky, malé brožury nebo děkovací kartičky do 50 g), u kterých není sledování zásob nutné.
Skladujte své produkty, zpracovávejte objednávky a doručujte je podle svých potřeb díky službám přizpůsobeným vašemu podnikání.
Obohaťte zásilky o obaly s vlastní značkou, přiložte letáky nebo vytvořte speciální balíčky pro své zákazníky.
Spojte více položek do jednoho finálního produktu a vytvářejte produkty na míru.
Doručujte objednávky pod svou značkou bez zmínky o Exprestě.
Ship products directly to customers without revealing the original sender.
Udržujte optimální úroveň zásob díky automatickému dotisku při jejich poklesu.
Pomůžeme vašim zákazníkům se sledováním objednávek a dotazy k doručení.
Propojte svůj e‑shop nebo objednávkový systém a využijte automatické zpracování objednávek i sledování zásilek.
Náš ceník je nastaven tak, aby byl maximálně transparentní – platíte pouze za služby, které skutečně využíváte.
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Podrobnosti najdete v našem Ceníku fulfillmentu a skladování.
Jsme tu, abychom vám pomohli – zavolejte nebo napište, rádi vám poradíme!
Tiskneme přímo v naší tiskárně. Ručíme tak za špičkovou kvalitu u každé objednávky.
Rychlé a cenově výhodné dodání
do všech koutů Evropy.
Od prvního dne nás žene vpřed vášeň pro tisk a inovace.