Kreativní využití nálepek pro Váš marketing

Guerilla marketing
Tento západní trend je u nás stále trošku nedoceněný. Marketéři dělají stále jen billboardové kampaně a využívají reklamu v televizích, či rádiu. Odlište se a získejte více zákazníků pouze s použitím vlastního dobrého nápadu a zanedbatelného rozpočtu. Nabízíme Vám několik inspirací ze světa , jak to může vypadat. Vybíráme několik s použitím levných nálepek .1. BATMAN signál na chodníku
Firma chtěla upozornit na premiéru filmu Batman. Zvolila na to alternativní způsob. Na světla v pěší zóně aplikovali
průsvitné samolepky s logem Batmana, které vytvořili iluzi Batman signálu. Skvělý příklad na to, jak nenásilně zaujmout
pozornost lidí a odpropagovať svůj produkt.

2. Škrábance na autě - samolepka
Nizozemská pojišťovna vozidel přišla s nápadem, že umístí nálepky s motivem škrábanců na drahé vozy. Z dálky tyto
nálepky vypadaly jako skutečné škrábance a vystrašili tak nejednoho majitele vozidla. Ke splnění reklamního poselství
bylo mezi škrábanci sdělení, které upozorňovalo lidí na to, že si mají chránit svůj majetek. Reklamní kampaň měla velký
úspěch a pomohla rapidně zvýšit návštěvnost webové stránky nizozemské pojišťovny vozidel.

3. Samolepky čisti mince
Cillit se rozhodl ve Velké Británii demoštrovať sílu svého čistícího prostředku za pomoci malého triku. Na 5 centů
umístili průsvitné samolepky, které byly do poloviny špinavé a do poloviny vyčištěny. Takto upravené mince vydávali
zákazníkům při každém nákupu v supermarketu.
