Pokud se už známe, vyplňte prosím svoje identifikační údaje, jestli ještě ne, rádi se s Vámi seznámíme. Stačí vyplnit registrační formulář.
Autentifikace byla neúspěšná!
Zapomněli jste své heslo?
Na Vaši e-mailovou adresu Vám zašleme link, přes který si můžete změnit své heslo.
Zdá se, že používáte zastaralý internetový prohlížeč!
Zjistili jsme, že používáte zastaralý internetový prohlížeč. Pro bezproblémové používání stránky použijte novější internetový prohlížeč.
Jste si jisti zvolenou výškou a šířkou?
Prosím zkontrolujte, zda je výška a šířka samolepek nastavena dle vašich požadavků. Momentálně zůstala na přednastavení 100mm x 100mm.
Kreativní využití nálepek pro Váš marketing
Guerilla marketing
Tento západní trend je u nás stále trošku nedoceněný. Marketéři dělají stále jen billboardové kampaně a využívají reklamu
v televizích, či rádiu. Odlište se a získejte více zákazníků pouze s použitím vlastního dobrého nápadu
a zanedbatelného rozpočtu. Nabízíme Vám několik inspirací ze světa , jak to může vypadat. Vybíráme několik
s použitím levných nálepek .
1. BATMAN signál na chodníku
Firma chtěla upozornit na premiéru filmu Batman. Zvolila na to alternativní způsob. Na světla v pěší zóně aplikovali
průsvitné samolepky s logem Batmana, které vytvořili iluzi Batman signálu. Skvělý příklad na to, jak nenásilně zaujmout
pozornost lidí a odpropagovať svůj produkt.
2. Škrábance na autě - samolepka
Nizozemská pojišťovna vozidel přišla s nápadem, že umístí nálepky s motivem škrábanců na drahé vozy. Z dálky tyto
nálepky vypadaly jako skutečné škrábance a vystrašili tak nejednoho majitele vozidla. Ke splnění reklamního poselství
bylo mezi škrábanci sdělení, které upozorňovalo lidí na to, že si mají chránit svůj majetek. Reklamní kampaň měla velký
úspěch a pomohla rapidně zvýšit návštěvnost webové stránky nizozemské pojišťovny vozidel.
3. Samolepky čisti mince
Cillit se rozhodl ve Velké Británii demoštrovať sílu svého čistícího prostředku za pomoci malého triku. Na 5 centů
umístili průsvitné samolepky, které byly do poloviny špinavé a do poloviny vyčištěny. Takto upravené mince vydávali
zákazníkům při každém nákupu v supermarketu.