Let(ák) na dlouhou trať

Let(ák) na dlouhou trať

Pokud se chcete takové reklamě podobat co nejméně, musíte na to úplně opačně. Ne, že zapomenete, ale rovnou si vymažte z hlavy výkřiky typu BOMBA CENA, NEPŘEHLÉDNĚTE, za kterými následuje “zástup“ výkřičníků. Zkuste se s adresátem letáku trochu pohrát a nedejte mu všechny informace hned a naráz. Udělejte například tři vlny letáků, které na sebe budou navazovat. Šlo by o leták “na pokračování“.

V první vlně byste uvedli čím se zabýváte, nic víc. Ani kontaktní údaje, ani název firmy. V pokračování byste použili filmové cliché ’minule jste viděli’, opět v anonymitě prozradili něco o firmě a zakončili to ‘dokončení příště‘. No a v třetí vlně byste všechno odhalili. Ani náklady na takovou mini-kampaň se nemusí vyšplhat vysoko, pokud aspoň první dvě vlny letáků zachováte černobílé a v nenáročné, nejvýše textové, grafice. Snažte se však do letáků přenést alespoň jisté prvky firemní grafiky.

Máte víc otázek

Kontakt

expresta.cz

Peter Zeman

Manažer knižních inovací

* Povinné údaje

Potřebujete pomoc rychleji?

Chat zahájíte pomocí ikony v rohu, nebo nám zavolejte na 210 012 300 (po–pá 7:00–19:00).