ExpressPrint změnil své jméno na Expresta. Chcete vědět víc? Klikněte sem

Let(ák) na dlouhou trať

Let(ák) na dlouhou trať

Pokud se chcete takové reklamě podobat co nejméně, musíte na to úplně opačně. Ne, že zapomenete, ale rovnou si vymažte z hlavy výkřiky typu BOMBA CENA, NEPŘEHLÉDNĚTE, za kterými následuje “zástup“ výkřičníků. Zkuste se s adresátem letáku trochu pohrát a nedejte mu všechny informace hned a naráz. Udělejte například tři vlny letáků, které na sebe budou navazovat. Šlo by o leták “na pokračování“.

V první vlně byste uvedli čím se zabýváte, nic víc. Ani kontaktní údaje, ani název firmy. V pokračování byste použili filmové cliché ’minule jste viděli’, opět v anonymitě prozradili něco o firmě a zakončili to ‘dokončení příště‘. No a v třetí vlně byste všechno odhalili. Ani náklady na takovou mini-kampaň se nemusí vyšplhat vysoko, pokud aspoň první dvě vlny letáků zachováte černobílé a v nenáročné, nejvýše textové, grafice. Snažte se však do letáků přenést alespoň jisté prvky firemní grafiky.

Kontaktujte nás

* Povinné údaje