Oldschool upgrade?

Oldschool upgrade?

Nápad, jak na plakáty přitáhnout pozornost, může tkvět v jejich umístění na reklamní plochy, které jim nejsou určené. Myslíte, že by zaujal plakát umístěný na tzv. moving boardu?

Je to pohyblivá reklamní plocha, kterou lidé na to určení nosí na zádech jako batoh. Nebo, bylo by zajímavé oblepit plakátom billboard? V obou dvou případech by byl vtip v zachování jeho standardní velikosti, tedy A3.

V případě billboardu můžeme namítat nedostatečnou viditelnost plakátu. Avšak právě jeho velikost (malost) by pravděpodobně upoutala dostatečnou pozornost na to, aby jeho nižší viditelnost nebyla nevýhodou. Myslíte, že by něcoo takového fungovalo? Považujme za samozřejmost, že bez kvalitně navrhnutého plakátu by to nešlo.

Máte víc otázek

Kontakt

expresta.cz

Peter Zeman

Book Innovations Manager

* Povinné údaje

Potřebujete pomoc rychleji?

Chat zahájíte pomocí ikony v rohu <br>, nebo nám zavolejte na 210 012 300 (po–pá 7:00–19:00).