Pokud se už známe, vyplňte prosím svoje identifikační údaje, jestli ještě ne, rádi se s Vámi seznámíme. Stačí vyplnit registrační formulář.
Autentifikace byla neúspěšná!
Zapomněli jste své heslo?
Na Vaši e-mailovou adresu Vám zašleme link, přes který si můžete změnit své heslo.
Zdá se, že používáte zastaralý internetový prohlížeč!
Zjistili jsme, že používáte zastaralý internetový prohlížeč. Pro bezproblémové používání stránky použijte novější internetový prohlížeč.
Jste si jisti zvolenou výškou a šířkou?
Prosím zkontrolujte, zda je výška a šířka samolepek nastavena dle vašich požadavků. Momentálně zůstala na přednastavení 100mm x 100mm.
Psychológie barev - infografika
Psychológie barev, nebo jak barvy ovlivňují prodej
Barva je jedním s nejsilnějších způsobů neverbální komunikace. Nabízí kontinuální zdeľovanie smyslu a zprávy v designu
bez vyslovení či napsání jediné myšlenky. Je důležité aby designéři vybírali barvy správně
a rozuměli co se skrývá za barvou, kterou v návrhu použili.